چطور پانسیون ارزان در تهران پیدا کنیم؟
نوشته شده توسط : بهزاد

پیدا کردن پانسیون  در تهران اصلا کار ساده ای نیست. به خصوص اگر وقت زیادی برای گشتن نداشته باشید و بخواهید هر چه زودتر یک پانسیون مطمئن و خوب در تهران پیدا کنید. بگذارید همین اول برایتان بگویم، اگر می خواهید وسواس به خرج دهید؛ کفش های آهنین اراده را برای گشتن تک تک خوابگاه های تهران و تهیه کردن یک لیست برای مقایسه قیمت و کیفیت آماده کنید. اما اگر می خواهید از تجربه ی دیگران در انتخاب خوابگاه با دردسر کمتر استفاده کنید، در ادامه تجاربی را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

میتوانید از سه روش زیر برای پیدا کردن محل مناسب برای اقامت استفاده کنید:

                                                   چطور خوابگاه و پانسیون ارزان در تهران پیدا کنیم؟

  1. روش سنتی مراجعه حضوری:

در روش سنتی باید چند روز قبل از شروع ترم تحصیلی به تهران بروید و از روی آدرس، به تک تک پانسیونهایی که می‌شناسید، مراجعه کرده و درباره کیفیت خدمات و موجود بودن اتاق خالی اطلاعات کسب کنید. این روش چندان طرفداری ندارد چون علاوه بر صرف زمان زیاد، هزینه‌بر است و گمان نمی‌کنم بخواهید اولین تجربه خوابگاهی‌تان را با کابوس دیدن تک تک خوابگاه‌ها از نزدیک همراه کنید.

  1. استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و رزرو آنلاین:

روش بعدی استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اقامتی است. این روش هم در زمان و هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌کند و هم بدون مراجعه حضوری میتوانید در مورد وضعیت خدمات و وجود اتاق خالی اطلاعات کسب کنید.

  1. رزرو تلفنی خوابگاه تهران:

اگر بخواهیم روش‌های پیدا کردن خوابگاه در تهران را دسته بندی کنیم، رزرو تلفنی بعد از سایت و اپلیکیشن رتبه دوم محبوبیت را دارد. اما پیش از تماس باید اطلاعات مربوط به خوابگاه‌ها  را اینترنتی پیدا کنید و اگر هیچ اطلاعی در مورد محل قرارگیری خوابگاه‌ها و اسامی‌شان ندارید، پیدا کردن خوابگاه مناسب واقعا زمانبر خواهد بود.

بررسی انواع خوابگاه در تهران

باید در نظر گرفت که به دلیل کم بودن تقاضا، تعداد خوابگاه دخترانه در تهران کمتر است. در نتیجه ممکن است خانم ها نیاز به زمان بیشتری برای پیدا کردن خوابگاه در نقطه ی مناسبی از شهر داشته باشند. در مقابل، تعداد و انواع خوابگاه پسرانه در تهران بیشتر است که این مسئله انتخاب را برایشان راحت کرده.

تفاوت انواع خوابگاه های تهران در «کارمندی-دانشجویی» یا «عمومی» بودن آن هاست. در نوع اول افراد فقط با ارائه کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به کار می توانند ساکن شوند. اما در خوابگاه عمومی، با رعایت بازه ی سنی مجاز، بدون مدرک دانشجویی یا کارمندی هم می توانید ساکن شوید.

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید




:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: